تبلیغات
مزایای خرید بک لینک - خرید بک لینک - مقایسه الگوریتم های بهینه سازی در سئو سایت

مقایسه الگوریتم های بهینه سازی در سئو سایت

مقایسه الگوریتم های بهینه سازی در سئو سایت

مقایسه الگوریتم های بهینه سازی در سئو سایت

 

 

مقایسه الگوریتم های بهینه سازی در سئو سایت

 

مسیر حرکت الگوریتم ها به سمت پیشرفت و هوشمند شدن می باشد

– حرکت در مسیر هوشمندی
– روند تغییرات الگوریتم های موتورهای جستجو
– از متن و فایل های متنی تا درک محتوا، رنگ ها و کیفیت تصاویر
– از رتبه بندی تا ارزش گذاری و اعتباریابی
– Content Authority
– User Authority
– Website Authority
– Domain Authority
– تشخیص ارتباط بین درخواست های متوالی و پراکنده هر کاربر
– تشخیص ارتباط بین درخواست های مرتبط کاربران مختلف
– Realtime Answers
– تشخیص ارتباطات بین افراد
– تشخیص ارتباطات بین سایت ها
– تشخیص ارتباط بین مفاهیم
– استخراج داده از محتوا
– داده پردازی
– جامعه شناسی و روانشناسی
– آینده پژوهی

 

مقایسه الگوریتم پاندا و پنگوئن

طی ۶ ماه گذشته سال ۲۰۱۳ حدود ۱۲۰ سئو کارهای حرفه ای در دنیای اینترنت مقاله جدید بر حسب الگوریتم گوگل که بیشتر مد نظر گوگل پاندا و گوگل پنگوئن بوده مقاله ایجاد نمودند که در آن اموزش سئو بهینه سازی وب سایت وبلاگ و نقش های هر کدام در موتور جستجو و مقایسه الگوریتم سال ۲۰۱۲ و الگوریتمهای گوگل ۲۰۱۳ گفته شد است این مقاله در بر گیرنده همه وب سایتها و وبلاگها و سیستمهای مدیریت محتوا نگارش شده است

 

سئو وب سایت

Search Engine Optimization (بهینه سازی موتور های جستجو ) عبارت است از مجموعه تکنیک ها و مهارت هایی که به یک سایت اجازه می دهد ترافیک و بازدید کننده های بیشتری از موتور های جستجو نظیر Google ، Yahoo و یا Microsoft داشته باشد .
سئو را می توان به دو محدوده اصلی تقسیم نمود :
۱- off-page سئو: کارهایی که به طور مستقل از طراحی وب سایت شما انجام می گیرد .
۲ – on-page سئو: کارهایی که طراحب سایت شما را تغییر می دهد تا رتبه بهتری را در موتور های جستجو بگیرید .
این آموزش هر دوی این محدوده ها را با جزئیات در بر می گیرد .
به یاد داشته باشید که یک طراحی سایت به طور کامل در موتور های جستجو بهینه سازی سایت انجام نمی شود مگر این که شما هر دو بخش off-page سئو و on-page سئو را به کار بگیرید .

 

بهینه سازی وب سایت و نقش  کلمات کلیدی

قبل از  طراحی وب سایت برای موتور های جستجو بهینه سازی سایت کنید ، ابتدا باید بدانید که جه کلماتی را قرار است هدف گیری نمایید . برای یک شروع خوب ۳ یا ۴ کلمه کلیدی را که دوست دارید طراحی وب سایت برای آن ها رتبه خوبی کسب کند انتخاب نمایید . با قرار گرفتن این کلمات کلیدی در ذهنتان ، شما می توانید هدف خود را این گونه مشخص کنید که با جستجوی هر یک از این کلمات در گوگل ، طراحی سایت شما جزو ۱۰ نتیجه اول باشد . (ما به گوگل اشاره می کنیم زیرا اگر شما بتوانید در گوگل رتبه خوبی بگیرید ، در دیگر موتور های جستجو هم رتبه خوبی خواهید گرفت .) این کلمات کلیدی هم می توانند عام و هم خاص باشند . اما ابتدا لازم است تا قبل از انتخاب ، لیست ما را شامل طرفداران ومنتقدان هر کدام مطالعه نمایند تا پروسه سئو سایت را به درستی انجام پذیرد.

 

آنالیزگر سئو وب سایت

ابزارهای بررسی کلمات کلیدی شامل ۲ بخش جادویی و یک بخش آمارگیری سخت می باشند .
برای اینکه بتوانید از تکنیک های بهینه سازی سایت که آموزش می دهیم به خوبی استفاده نمایید ، برای هر کدام از صفحات طراحی سایت بیش از دو تا سه کلمه کلیدی را نشانه نگیرید . یکی از اشتباهات متداول مبتدیان سئو سایت این است که برای هر صفحه بیش از ۵۰۰
کلمه ی کلیدی را مشخص می کنند و توقع دارند که در گوگل برای این کلمات رتبه یک بگیرند . این کار ممکن بود ده سال پیش جواب بدهد ولی در حال حاضر موتور های جستجو از الگوریتم های بسیار پیچیده ای استفاده می کنند و از این راه نمی توان به آن ها حیله زد . به همین دلیل است که بهتر است از تعداد کمی از کلمات کلیدی کوتاه و مختصر شروع شود . برای طراحی وب سایت های جدید تقریبا عیر ممکن است که از همان ابتدا برای تعداد زیادی از کلمات کلیدی رتبه ی خوبی داشته باشند .

 

سئو وب سایت ها  و پیج رنک گوگل

برای اینکه بتوانید بفهمید PageRank ( رتبه ) طراحی وب سایت شما و یا طراحی سایت دیگران در موتور های جستجو چند است ، میت

 

انید نوار ابزار گوگل را با نام Google’s toolbar نصب نمایید . گوگل یک نمودار کوچک سبز رنگ دارد که رتبه ی هر طراحی وب سایت را از ۰ تا ۱۰ نمایش می دهد . لازم است توجه داشته باشید که رتبه نشان داده شده در نوارابزار گوگل به صورت تخمینی در مقوله سئو می باشد و ممکن هر سه ماه یکبار به روز گردد

 

تگ عنوان ( title tag ) در بهینه سازی سایت

اولین و مهم ترین اقدام سئو که باید بر روی صفحات خود انجام دهید تگ عنوان ( title tag ) می باشد .
بسیاری از افرادی که از طریق منابع خارجی و یا ویرایشگر متن WYSIWYG استفاده می کنند ، قرار دادن تگ meta را که می تواند برای آن ها محبوبیت زیادی در موتور های جستجو و مقوله سئو سایت داشته باشد را فراموش می کنند .
فواید استفاده از تگ های عنوان که در بهینه سازی سایت استفاده می شود شامل ۳ بخش می باشد :
۱ – کاربری که برای کلمه کلیدی شما جستجو کرده است ، در صورتی که عنوان طراحی سایت شما مثل عبارت جستجو شده باشد ، لینک و عنوان طراحی وب سایت شما را به صورت مشخص (هایلایت ، پررنگ ، bold) شده مشاهده می کند و این به طور قطع می تواند تعداد کلیک برای طراحی وب سایت شما را افزایش دهد نسبت به وقتی که از تگ عنوان استفاده نشده است .
۲ – باعث افزایش رتبه بندی ( ranking ) شما در موتور های جستجو خواهد شد .
۳ – به موتور های جستجو کمک می کند تا بین صفحاتی که ممکن است شبیه هم باشند تفاوت قائل شود .

 

 

تفاوت  موتورهای جستجوی بزرگ با یکدیگر

 اصل اولیه عملیات تمام بهینه سازی موتورهای جستجو ( سئو – بهینه سازی سایت ) در مورد اینکه الگوریتم های بینگ درست برعکس الگوریتم های گوگل هستند، شوخی کرده اند درحالیکه این ممکن است تمام حقیقت نباشد ولی واقعیت این است که موتورهای جستجو بزرگ به مسائل متفاوتی علاقمند هستند.موتورهای جستجو یکسان است، تفاوت کوچکی بین آنها باعث تغییرات عمده ای در نتایج می شود. برای موتورهای جستجو متفاوت عوامل متفاوتی مهم هستند بارهای شده است که متخصصان

و اگر شما می خواهید که در بیشتر از یکی از آنها موقعیت داشته باشید، احتیاج دارید که با دقت بیشتری بهینه سازی را انجام دهید.

مثال های بسیاری از تفاوت بین موتورهای جستجو مجود دارد. برای مثال در یاهو و بینگ کلمه  کلیدی درون صفحه اهمیت بالایی دارند، در صورتیکه برای گوگل لینک ها بسیار، مهم هستند.

 

 

به صورت کلی، بهینه سازی موتورهای جستجو ( سئو – بهینه سازی سایت ) را می توان زیر مجموعه بازاریابی موتورهای جستجو دانست.



برچسب ها: مقایسه الگوریتم های بهینه سازی در سئو سایت، بهینه سازی و سئو سایت، مقایسه الگوریتم پاندا و پنگوئن، سئو وب سایت، بهینه سازی وب سایت و نقش کلمات کلیدی، آنالیزگر سئو وب سایت، تفاوت موتورهای جستجوی بزرگ با یکدیگر،

ادامه مطلب