تبلیغات
مزایای خرید بک لینک - خرید بک لینک - تاثیر گوگل پلاس بر سئو سایت

تاثیر گوگل پلاس بر سئو سایت

تاثیر گوگل پلاس بر سئو سایت


تاثیر گوگل پلاس بر سئو سایت

 

تاثیر گوگل پلاس بر سئو سایت

حتما تمام وبمسترای عزیز با ابداع جدید گوگل بنام گوگل پلاس وان یا همون Google +1 آشنا هستند و اگه هم آشنا نیستند حداقل دیدند که تو سایر سایتها یک دکمه ۱+ گذاشتن و زیرش نوشتن ما را در گوگل محبوب کنید!خیلی از دوستان پرسیده بودند این چیه و یا اینکه تاثیرش درسئو سایت چطوریه و خیلی سوالات دیگه که ذهن خود من را هم مشغول کرده بود

سخنی درباره ی گوگل

گوگل، غول اینترنتی مستقر در کالیفرنیا، در دهه های گذشته بسیاری از بازارهای آنلاین را به تنهایی در دست خود نگه داشته است. گوگل در تلاش برای پیدا کردن فردی در دنیای غرب است که هنوز با موتور جستجوی گوگل آشنایی نداشته باشد. در واقع موتور جستجو آنقدر محبوب و مردمی است که عبارت “گوگلش کن” در بین بسیاری از مردم مورد استفاده قرار می گیرد.

علاوه بر حضور گسترده در بازار جستجو، گوگل درصد زیادی از صنعت تبلیغات آنلاین را در دست داشته و در این حوضه درآمد سالیانه ۳۵ میلیارد دلاری ایجاد کرده است.
 

گوگل 1+ در دسترس مدیران وب سایت و صاحبان سایت و ناشران برای در نظر گرفتن محتوای سایت ها در موتور جستجو و انجام بسیاری از کارهای دیگر می باشد. چرا که نه؟ گوگل 1+ بر روی میزان دیده شدن سایت شما در جستجو ها موثر می باشد و به دلیل تغییرات مداوم الگوریتم های گوگل، هر چیزی در این مورد برای اکثر وب سایت ها خوشایند می باشد


–  در طراحی وب سایت خود از دکمهء گوگل 1+ استفاده کرده اید؟
ما لیستی از موارد قابل توجه در مورد 1+ تهیه و در مورد چیزهایی که مورد علاقه وب سایت ها است و باید بدانید، توضیح داده ایم:
دکمهء 1+ گوگل بر روی رنکینگ تاثیرگذار می باشد. در اینجا نقل قول دقیق گوگل "دیوید بایوت" در زمانی که برای اولین بار قابلیتهای 1+ را اعلام کرد این بود : "باید به عنوان یکی از سیگنال های جدید به گوگل 1+ نگاه کنیم که برای تعیین میزان ارتباط صفحات با موضوع سایت و رتبه بندی استفاده می شود. 1+ به عنوان سیگنال جدید مطرح می باشد و باید شروع به یادگیری کرده تا چگونگی تاثیر آن بر رنکینگ را بیاموزیم

"
 هنگام جستجوی یک کاربر در حالی که به حساب کاربری خود وارد شده است، جزئیات و مشروح نتایج جستجو ممکن است توسط نام کانکشن 1+ برای شما آشکار شود. هنگامی که هیچ یک از کاربران متصل شده 1+ نداشته باشند، تعداد صفحات دریافت شده توسط 1+ نمایش داده می شود.
 گوگل می گوید که ناشران می توانند ترافیک بیشتر و با کیفیت بهتری از طرف گوگل داشته باشند که دارای بازدیدکنندگان بالقوه ای بوده که توسط دوستان خود توصیه شده اند.

 

دکمهء گوگل 1+ مانند Google Buzz نیست، هر چند شباهت هایی وجود دارد و هر دوی آنها در پروفایل گوگل شما با tab های متفاوت می باشد اما 1+ اجازهء اظهار نظر (کامنت) به شما نمی دهد. (حداقل هنوز این گزینه را ندارد و البته جای تعجب ندارد که قابلیت های Buzz سرانجام شبیه به 1+ شود)
 

هنگامی که گوگل استفاده از دکمه 1+ را به شما پیشنهاد می کند، شما فکر می کنید که قرار دادن آن بر روی مطالب و محتوای سایت نزدیک به عنوان صفحه شما تاثیر گذار می باشد، گوگل می گوید این کار در صورتی تاثیر گذار است که در پایان مقاله همانند شروع قرار بگیرد.
 

گوگل به استراتژی canonicalization برای اطمینان از کاربرد 1+ در حد ممکن نمایش بر روی صفحهء نتایج جستجوی گوگل امتیاز می دهد.

 

 

دکمهء 1+ در صفحات نمایش یوتیوب در زیر گزینهء share قابل مشاهده می باشد. در نظر بگیرید که چقدر ارزش یوتیوب در حال حاضر می تواند برای سئو موثر باشد و پس از آن پیامد های جستجوی دکمه 1+ را باید در نظر قرار بدهید.

 

با مشتریان، بازدیدکنندگان و دیگر مخاطبین وب سایت خود ارتباط برقرار کرده تا اطمینان حاصل فرمایید که آنها نیز شما را ۱+ کنند. هر چه زودتر شروع به انجام این کار کنید، سریعتر شاهد نتایج آن در رنکینگ وب سایت تان خوهید بود.



برچسب ها: تاثیر گوگل پلاس بر سئو سایت، سئو سایت، طراحی وب سایت، رنکینگ وب سایت، در طراحی وب سایت خود از دکمهء گوگل 1+ استفاده کرده اید؟، گوگل پلاس، دیوید بایوت،

ادامه مطلب